Sunday, 16 November 2014

Ibab si budak debab...

Ibab..ibab...alahai rindunye kat Ibab...tak sabar rasenye nak balik kampung...nak jumpe si Ibab...Ibab dah besar tau..dah pandai bercakap tau tp bahasa yang die cakap tu bahasa die sendiri..apa ntah yang Ibab merapu tu pun aku x tahu....Hahaha...

Siapakah Ibab ini??? Ibab ni benonye adik sepupu aku..Ibab mak jaga sejak kecil lagi...Cik Mas antar kat mak suh jaga Ibab..Chomey gile Ibab ni..geram aku...Asyik panggil Ibab je sampai aku sendiri lupa nama penuh dia apa..Tak silap aku lah nama Ibab ni Nur Atiqah Najihah kot...Kann...name bukan main sedap lagi tapi dipanggilnye Ibab....Ibab ni lah peneman kitorang kat umah..sayang betul Ibab ngan mak dan ayah..Paling die sayang ayahlah..Sokmo ayah..ayah...Yang paling sayang Ibab ialah adik aku Siti Fatihah tu....menangis meleleh2 bile dia dapat sambung blaja kat Kedah ri tu...Dibawaknya bantal peluk si Ibab tu buat pelepas rindu...Smpai la sekarang disimpan nye bantal bucuk si Ibab tu....Dan tiap kali nak balik Kedah lepas habis cuti semester die..confirm menangis jugak...padahal si Ibab tu buat derkkk je...Hahaha...

Kite tengok gamba budak Ibab ni sikit....tapi ni banyak gamba Ibab mase kecik dulu...

 Alololo...suke lah buat muke sebek tu


 Si budak montel ni tido....


 Cer tengok tangan die tu..berlapis2..hahaha











Isshh..geram betullah tengok si Ibab..rase nak gigit2 je..Hahaha...Tapi Ibab ni memang chomey..Tembab dan juga debab..Masa die kecik ni lah..La ni..Mak aiii..bukan main semangat lagi...asyik nak berjalan je kojenye....mentang2 dah lame dapat kaki..habis semua dipanjantnya...Ibab alahai Ibab...si budak montel ni...


No comments:

Post a Comment