Sunday, 24 August 2014

Seni ~ Artis ~ Monopod ~ Perang Mulut ~

Hahahaha...Dunia..dunia....
Macam2 hal lah sekarang ni..Pelik bebeno...entah pape la dorang semua ni...
Nak di tegur salah, kalu tak di tegur nnti makin menjadi2 plak salahnye tu....Huhuhu...

Apa lah yang kau merapu ni fairus...entahlah..pelik tengok zaman sekarang ni..sekarang kecoh pasal perang mulut antara dua artis ni. Sorang ni artis lelaki yang boleh di kira Jejaka Idaman Malaya lah..abang jebat....sape lagi si Sharnazz Ahmad lah...


Ni la orangnya...Dia ni kalau buat gaya macam ni boleh cairlah aweks2 di luar sana tu.. aku pun termasuk sekali lah..hahaha...tak dapat la nak dinafikan die ni memang mempunyai wajah yang boleh tahan kacaknya...aku suka dengan lakonan die..pendek kata die ni memang pandai berlakon lah...watak jahat tak payah ckplah..memang menjadi punye. muka ada ala-ala gengster..bengis....hihihi..kalau watak romantik lagi la kan...tak tido malam kawan..hahaha..

Tapi aku bukanlah nak bercerita pasal tu sekarang..aku nak cite pasal perang mulut antra sharnazz dan artis lelaki berlagak diva...sape lagi kalu bukan xxx...taknak plak aku tulis nama tu disini..nanti tak pasal2 aku pulak yg dinyalaknya nanti...(ahaakksss..macam fofular sangatlah belog kau ni cik kak oiii)...aku tak tahulah apa masalah pakcik tu ye...mulut die..Ya Allah...Nauzubillah min zalik...nape lah sampai gtu sekali..Allah bagi kite elok2 anggota badan macam telinga, mulut, tangan untuk kita gunakan sebaik mungkin...Ini tidak...dari kau bercakap bende yang tak elok...menyumpah orang..baiklah kau banyak2kan berzikir..baca al-quran ke..banyak jugak pahala yang boleh dapat....

Aku tengok xxxx ni artis yang sangat tak boleh terima teguran dan pendapat orang lain...aku tak tahu lah kalau lah bile para alim ulamak di luar sana yang menegur die baru die rase terkesan sikit...baru die rase pedasnye idak cili padi tu yek...Yer la..sharnaaz tu kan artis baru..siapalah si sharnaz tu nak tegur die yang memang da lama dlm industri seni ni..(mata ke atas, tangan di bahu)...eeeiii..please la..kalau kau tak boleh nak terima nasihat orang, baiklah ko duk sorang2 dalam hutan tu..baik ko g selfie dengan haiwan2 kat sana tu. Nak ke????...silap2 haiwan2 dlm hutan tu pun lari, tak nak selfie sekali dgn si xxxxx ni...yaaahhh....

Benornye gini...si Sharnaaz ni menegur perlakuan tak berapa nak sopan si xxxxx ni...Selfie tu tak salah pakcik oiii..semua orang tahu si xxxx ni suka selfi..tp biarlah kene pada tempatnye kalau nak berselfie pun...Ini tidak...di saat rakyat sedang bersedih..berkabung dengan situasi MH17 boleh lagi lah die berselfie...sempat lah plak bwk monopod tu ye...kan baik kalau bwk surah yasin..dibacakan untuk arwah...ishh..isshh...ini lah jadinya bile alatan teknologi canggih disalahertikan penggunaannya..alahai....





Kesian ko monopod...kau disalahgunakan oleh manusia2 di luar sana tu...


Aku tak nak lah citer banyak2 pasal dorang berdua ni..tp aku terpikir...apalah nak jadi dengan dunia sekarang ni...kite pergi dalam kelompok yang kecik lah..dlm dunia artis...industri seni Malaysia ni tak lah kecik mane dik non oii..ko gaduh2 nanti dlm rancngan hiburan lain kau jumpe jugak...tengok jugak muka die...Hidup ni biarlah bermasyarakat..sentiasa sedia mendengar pendapat dan pandangan orang lain..kalau kau tak boleh nak dengar pandangan orang baik takyah jadi artis..public figure..duduk je rumah...tak pun g buat rumah kat Taman Negara tu...

Inilah serba sedikit kisah antar monopod dan artis...Lawak....Lawak...

No comments:

Post a Comment