Sunday, 28 October 2012

di sekolah..

Dah waktu rehat dah. Jam menunjukkan sudah pukul 9.54. Waktu rehat murid-murid. Cikgu-cikgu lain juga sudah g rehat. Tinggal aku ajer kat dalam bilik guru ni. Tak nak la g makan. Nak diet. Hehehe...

Hari ni menu aper ek agaknya? Kalau nasi biasanya aku tak makan. kalau perut aku ni dah menyanyikan lagu keroncong buat Ana baru aku betul-betul pergi makan. Kalau menu ari tu mee atau meehun may b aku pergi. Bukan apa, balik nanti makan lagi. Asyik kije makan jer. Bila pula nak kurus ni. Hahaha...

Kelas aku lepas rehat ni. Kelas Bahasa Melayu Tahun 2 dan Matematik Tahun 3. Sebelum rehat takder kelas. Tu yang duk melanguksurf internert ni. Kalau tak memang takder lah. Ni nasib baik ader internet. Hahaha....

Lagipun sekarang ni murid-murid baru lepas exam. Bukan main lagi enjoy lah dorang. Aku pun tak tahu dah nak mengajar apa kat dorang. Lagipun buku-buku teks pun dah dihantar.

opps..nanti sambung balik lah..nak masuk kelas..

No comments:

Post a Comment